Tips για να κάνουμε «πιο υγιεινό» το καφεϊνούχο ποτό μας



Μερικές μικρές ιδέες για να κάνουμε πιο "υγιεινό" το καφεδάκι μας, όσοι δεν μπορούμε χωρίς αυτό!!

- Προσθέτουμε μπαχαρικά. Δε χρειάζεται να βάζουμε πολλή ζάχαρη, αλλά να την αντικαταστήσουμε με μπαχαρικά, που όχι μόνο έχουν λιγότερες θερμίδες αλλά έχουν κι άλλα πλεονεκτήματα. Η κανέλα, πχ, συμβάλει στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, ενώ το μοσχοκάρυδο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του πεπτικού μας συστήματος.


- Δεν προσθέτουμε γάλα στο τσάι μας. Το να ανακατεύουμε γάλα με τσάι μειώνει ουσιαστικά τις ιδιότητες των φύλλων του τσαγιού για την υγεία μας. Μπορούμε αντ’αυτού να προσθέσουμε λεμόνι και με τον τρόπο αυτό να μεγιστοποιήσουμε τα αντιοξειδωτικά που προσλαμβάνουμε.


- Δεν παίρνουμε βιταμίνες με τον καφέ μας. Το βασικό στα πρωινά μας είναι να έχουμε μια αποτελεσματική «ρουτίνα». Έρευνες έχουν δείξει ότι η επίδραση του καφέ στο πεπτικό μας σύστημα δυσκολεύει τον οργανισμό μας να απορροφήσει όλα τα θρεπτικά συστατικά από τις βιταμίνες. Αντ' αυτού, μπορούμε να περιμένουμε τουλάχιστον 10 έως 15 λεπτά μετά τον καφέ πριν πάρουμε τις βιταμίνες μας.  


- Παρακολουθούμε το χρόνο της προετοιμασίας του (brew time). Τα πολλά οφέλη του τσαγιού για την υγεία μας απορρέουν από το επίπεδο των κατεχινών του, που είναι γεμάτες αντιοξειδωτική δύναμη. Το να παραβράζουμε τα φύλλα, ωστόσο, μειώνει την ποσότητα των αντιοξειδωτικών στο φλιτζάνι μας, οπότε τα περισσότερα τσάγια θα πρέπει να ετοιμάζονται μόνο για τρία έως πέντε λεπτά. Το πράσινο και το λευκό τσάι θα πρέπει να βυθίζονται σε νερό που είναι ελαφρώς κάτω από το βρασμό.




Σχόλια