Ποια συστατικά επιπλέον έχει ανάγκη ο οργανισμός των παιδιών



Έως 1 έτους

ΣΙΔΗΡΟΣ - Σε ποιες τροφές βρίσκεται: κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, όσπρια (φακές, ρεβίθια), αυγά.




Έως 5 ετών 

ΒΙΤΑΜΙΝΗ C -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: πορτοκάλι, μπρόκολο, λάχανο, πιπεριές, σπανάκι, ντομάτα, φράουλες

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: συκώτι, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα, καρότα, σπανάκι, μαρούλι

ΒΙΤΑΜΙΝΗ D -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: μαργαρίνη, δημητριακά, ψάρια (σολωμός, σαρδέλες), οστρακοειδή


5-10 ετών

Ω3 ΛΙΠΑΡΑ -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: ψάρια (σολωμός, σαρδέλες, γαύρος), κουνέλι



11 ετών και πάνω 

ΑΣΒΕΣΤΙΟ -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: γάλα, μπρόκολο, σπανάκι, πράσο, λάχανο, ξηροί καρποί


Έφηβοι

ΜΑΓΝΗΣΙΟ -  Σε ποιες τροφές βρίσκεται: ξηροί καρποί (κάσιους), σπανάκι, μπρόκολο, πατάτα

ΣΕΛΗΝΙΟ - Σε ποιες τροφές βρίσκεται: ψάρια (τόνος), αυγά, γαλοπούλα, μακαρόνια

ΣΙΔΗΡΟΣ - Σε ποιες τροφές βρίσκεται: κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια, όσπρια (φακές, ρεβίθια), αυγά



[10-03-2010 http://www.tanea.gr]

Σχόλια